Tratament laser acnee - Efectuat de medici dermatologi - Skin Laser Clinic

Ce este acneea?

tratament laser pentru acnee - vbeam - skin laser clinicÎnainte
tratament laser acnee brasov - dermatolog - skin laser clinicDupă

Acneea reprezintă o afecțiune inflamatorie cronică a pielii, care provoacă puncte albe, negre (comedoane) sau coșuri, în special la nivelul feței, umerilor, spatelui, gâtului, toracelui și brațelor, acolo unde glandele sebacee se găsesc în număr mai mare.

Acneea se produce atunci când foliculii piloși (rădăcinile firelor de păr) se umplu cu uleiuri produse de glandele sebacee și celule cutanate moarte.

Netratată corespunzător, acneea are evoluție ciclică, alternând perioadele de ameliorări, cu perioade de exacerbări spontane. Intensificarea erupției are loc în special toamna, atunci când scad radiațiile ultraviolete, precum și în perioada premenstruală, când se accentuează tulburările hormonale care intensifică secrețiile de sebum.

Deși cele mai multe persoane consideră că acneea apare sub forma unor coșuri mari și urme de infecție la nivelul acestora, acneea poate avea mai multe forme:

• comedoane închise (puncte albe),
  • comedoane deschise (puncte negre),
  • papule (mici bubițe roz),
  • pustule (bubițe roz cu puroi în partea de sus – “coșuri”),
  • noduli dureroși, chisturi.

Meriți o piele fină și catifelată

Milioane de oameni se confruntă zilnic cu acneea. Dacă ești unul dintre ei, avem soluția potrivită pentru tine.

Principalii factori care contribuie la apariția acneei sunt:

Activitatea exacerbată a hormonilor androgeni
Producerea în exces a sebumului de către glandele sebacee
Blocarea porilor cu celule moarte și sebum
Bacteriile care se găsesc în mod normal la nivelul pielii

Tratament laser Vbeam Perfecta - cel mai eficient tratament laser împotriva acneei

Vbeam Perfecta deține o tehnologie avansată multi-puls și mai multe aplicatoare pentru a trata zone de mărimi diferite la nivelul pielii. Dispozitivul de răcire patentat (Dynamic Cooling Device™ ) micșorează timpul de recuperare al pacientului, prevenind apariția purpurei sau a învinețirii după tratament.

Lungimea de undă de 595nm a laserului îmbină perfect adâncimea de penetrare în țesut și absorbția ridicată a hemoglobinei. Astfel, acneea este tratată în profunzime iar în urma tratamentului, pielea rămâne fină și catifelată, fără cicatrici post-acneice.

Tratamente anti-acneice cu tehnologii laser de ultimă generație

Tratează acneea în profunzime: alege un tratament laser testat și recomandat de mii de oameni din întreaga lume.

Întrebări frecvente despre acnee

Milioane de oameni din întreaga lume suferă de această afecțiune (atât femei cât și bărbați), dar cel mai des este întâlnită la adolescenți (după vârsta de 12 ani).

Aceasta poate continua să apară sau chiar să se agraveze în perioada adult.

Există situații în care acneea apare pentru prima dată la vârste adulte, în special la femei, după vârsta de 30 ani.

Acneea poate fi agravată de o serie de factori:

• dezechilibrul hormonal apărut în adolescență sau în perioada sarcinii
  • alimentație bogată în carbohidrați și lactate
  • moștenirea genetică
  • anumite medicamente (corticosteroizi, litiu, antiepileptice, hormoni androgeni)
  • utilizarea unor cosmetice grase (pe bază de uleiuri)
  • stresul

Până acum, tratamentul acneei se realiza prin mai multe metode: tratament medicamentos antibacterian, antiinflamator, tratament igieno-dietetic alimentar și local cu creme.

Cel mai modern tratament pentru acnee este tratamentul cu laser Vbeam. Acesta reușește să combată nu doar acneea în stare activă, dar și complicațiile acesteia sau chiar cicatricile post-acneice.

Tratamentul acneei cu laser are urmărește o serie de obiective:

• scăderea secreției de sebum
  • înlăturarea retenției de sebum

Atunci când acneea este tratată combinând tratamentele cu laserul Vbeam Perfecta cu cele tradiționale (medicamentoase, alimentare etc) rezultatele terapeutice sunt vizibile mult mai repede.

Laserul Vbeam Perfecta scade inflamația cauzată de acnee prin reducerea vascularizării leziunilor. Acest tip de tratament laser este superior tehnologiilor folosite pentru tratarea altor afecțiuni, fiind o opțiune potrivită chiar și pentru persoanele care nu pot urma tratamente medicamentoase pentru tratarea acneei.

Tratamentul cu laserul Vbeam Perfecta este nedureros și bine tolerat de către pacienți, cu riscuri minime pentru piele. Pentru a obține cele mai bune rezultate sunt, necesare 3-5 ședințe dispuse pe o perioadă de 4 săptămâni.

Înainte de începerea unui tratament, este recomandat să vă programați la o consultație la unul dintre medicii noștri dermatologi specialiști. Aceștia pot crea un protocol de tratament personalizat în funcție de afecțiunile pielii. Tratamentul recomandat poate include combinații de tratamente locale cu laser și/sau tratamente medicamentoase.

Tarife tratament laser pentru acnee

Față integral – 800 lei

Pomeți – 650 lei