Tratament laser pentru negi / veruci - Skin Laser Clinic

Tratament laser negi / veruci

diagnostic-corect-negi-veruci
Diagostic corect

Consultație și alegerea unui tratament potrivit

tratament-rapid-negi-veruci
Tratament rapid

între 2-4 ședințe în funcție de localizare și dimensiune

disconfort-minim-tratament-negi-veruci
Disconfort minim

Procedură rapidă, neinvazivă și nedureroasă

Ce sunt negii/verucile?

Verucile vulgare, cunoscute în denumirea populară ca negi, sunt excrescențe cu formă rotund-ovalară, de culoarea pielii sau usor gălbui, care apar frecvent la nivelul mâinilor si tălpilor. Acestea se întâlnesc mai ales la copiii de vârstă școlară, dar pot afecta pacienți de orice vârstă.

Verucile vulgare sunt rezultatul infecției cu papilomavirusul uman (HPV), un virus ADN. Sunt cunoscute mai mult de 120 de subtipuri de HPV, dând astfel naștere la o varietate de manifestări. Inocularea virusului are loc în straturile superficiale ale epidermului, determinând înmulțirea celulelor epidermului (keratinocitelor) provocând o îngrosare a acestuia (hiperkeratoză).

Știați că?

Tulpinile de HPV se pot transmite:

• prin contact direct (de la piele la piele)
  • autoinoculare (dacă o verucă este zgâriată sau culesă, particulele virale pot fi răspândite într-o altă zonă a pielii)
  • prin contactul cu suprafețe contaminate

Cele mai frecvente tipuri de negi/veruci

veruci-vulgare-comune
Veruci vulgare

au diverse dimensiuni și apar cel mai frecvent la nivelul degetelor, în jurul unghiilor

veruci-plantare
Veruci plantare

apar la nivelul tălpilor, în zonele de presiune și pot provoca disconfort sau durere la mers.

veruci-plane
Veruci plane

afectează adesea pielea feței, a gâtului, precum și încheieturile și genunchii

papiloame-filiforme
Papiloame filiforme

proeminențe care apar în mod frecvent la nivelul zonelor de frecare (axile, gât, pleoape)

veruci-la-nivelul-mucoasei
Veruci la nivelul mucoasei

afectează de obicei cavitatea bucală: buzele, interiorul obrajilor, limba

veruci-ano-genitale-condiloame
Veruci ano-genitale (condiloame)

iau forma unor leziuni plate sau negi genitali și apar in interiorul vaginului, colului uterin sau anal

Tratamentul verucilor vulgare

Tratamentul verucilor vulgare constă în eliminarea acestora prin diverse metode, în funcție de localizare și dimensiune.

Variantele de tratament sunt multiple, de la soluții ce se aplică local, la tratamente în cabinetele dermatologice (crioterapie, electrocauterizare, laser).

Inainte
Dupa

Scapă de negi rapid și fără durere

Soluțiile obișnuite pentru negi nu dau rezultate? Încearcă tratamentul cu laser împotriva negilor.

Întrebări frecvente despre tratamentul verucilor cu laser

În cadrul unei consultații cu unul dintre medicii nostri dermatologi veți avea parte de un diagnostic corect si alegerea unui tratament potrivit pentru problema dumneavoastra.

Tratamentul laser pulsed–dye (Vbeam Perfecta) este principalul tip de laser utilizat pentru eliminarea verucilor. Acesta acționează prinîncălzirea si distrugerea vaselor de sânge ce alimentează veruca, astfel aceasta se va usca si va cădea. Există posibilitatea ca prin încălzirea pielii cu lumina laserului să fie eliminat și virusul.

O altă variantă eficientă de tratament a verucilor disponibilă la Skin Laser Clinic este laserul ablativ CO2 Fractionat. Lumina acestui tip de laser acționează prin evaporarea leziunii. Este o alegere potrivită pentru verucile din jurul unghiilor sau pentru veruci care nu au răspuns la altfel de tratamente.

Sunt necesare 2-4 sedințe în funcție de localizarea și dimensiunea verucii. În cazul tratamentul cu laser Vbeam Perfecta, disconfortul creat este minim.