Tratament facial LED Celluma la Skin Laser Clinic Brașov

Tratează acneea

acționând în profunzimea pielii

Reduce durerea

La nivelul mușchilor și articulațiilor

Ce este tratamentul facial LED cu Celluma?

Terapia cu lumină scăzută (LLT) sau terapia facială LED are un potențial vast în numeroase zone terapeutice, printre care reducerea semnelor îmbătrânirii, tratamentul acneei sau reducerea durerilor articulare și musculare. Prin tratamentul LED, aparatul Celluma acționează asupra celulelor compromise sau afectate prin energia luminoasă, ajutându-le să își recâștige vitalitatea în mod natural.

Lungimile de undă puternice și profund penetrante ale terapiei LED sunt absorbite de fotoreceptori la nivel celular. Prin acest proces crește producția de combustibil care antrenează toate celulele, oferindu-le un boost de energie. Această creștere a energiei celulare are ca rezultat o serie de evenimente metabolice care duc la o creștere a microcirculației, repararea țesuturilor și o scădere a inflamației și a durerii.

Tehnologia folosită de Celluma, dezvoltată inițial de NASA pentru astronauții care ar putea fi răniți sau bolnavi în timpul unui zbor spațial pe termen lung, este utilizată astăzi ca o metodă naturală și sigură de tratare a unei varietăți de afecțiuni ale pielii și durerii, cum ar fi acneea, îmbătrânirea și durerea.

Piele mai tânără în doar câteva minute

Recapătă elasticitatea și fermitatea pielii printr-un tratament facial LED, la clinica dermatologică Skin Laser Clinic.

Beneficiile luminii LED în tratamentele faciale

Lumina LED Albastră

Acționează profund în piele, pătrunzând prin epidermă pentru a ucide bacteriile care cauzează acnee și inflamații. Astfel, LED-urile albastre ajută la tratarea sursei acneei pentru a ajuta pacienții să obțină o piele fină, cu rezultate pe termen lung.

Lumina LED roșie

Ajunge în stratul dermic unde acționează pentru a stimula producția de colagen și elastină prin foto-biostimularea fibroblastelor. Ajută la îmbunătățirea tonusului, calității, clarității pielii, diminuează porii și oferă pielii un aspect luminos și proaspăt.

Lumina infraroșie

Cu o lungime de undă mai puternică decât în cazul luminii roșii sau albastre, lumina infraroșie pătrunde prin piele până la nivelul mușchilor și articulațiilor. Acționând în profunzime, reduce durerile articulare și spasmele musculare din zonele tratate.

Celluma - cel mai performant aparat pentru tratamente faciale LED, operat de către medicii dermatologi Skin Laser Clinic

Tratamentul facial cu Celluma oferă rezultate vizibile după prima ședință. Ședințele de tratament LED pot ajuta la îmbunătățirea liniilor fine, a hiperpigmentării, inflamației, acneei, rozaceei și a roșeții. În plus, lumina LED ajută la reducerea sensibilității pielii și susține sănătatea generală a articulațiilor și mușchilor de la nivelul zonelor asupra cărora acționează.

Panoul flexibil alungit Celluma este foarte versatil și ușor de folosit – poate fi utilizat pentru a trata zona feței, poate fi înfășurat în jurul extremităților pentru a trata articulațiile dureroase sau poate fi așezat plat pe corp pentru a stimula celulele din anumite zone ce pot prezenta semne ale îmbătrânirii

Pentru cele mai bune rezultate, medicii Skin Laser Clinic recomandă 4 ședințe de tratament cu Celluma pe săptămână. O ședință de tratament nu ar trebui să dureze mai puțin de 25 – 30 de minute.

Reîntinerește sau scapă de acnee cu tratamentul facial LED Celluma

Apelează cu încredere la cel mai performant tratament LED pentru reducerea acneei, a ridurilor fine și a durerilor articulare – în Brașov, doar la Skin Laser Clinic.

Ce rezultate poți obține prin tratamentul LED Celluma

Întrebări frecvente despre tratamentul facial LED Celluma

Medicii dermatologi Skin Laser Clinic recomandă pacienților să apeleze la tratamentele faciale cu lumină LED Celluma atunci când se confruntă cu probleme dermatologice precum acneea sau liniile fine, dar și pentru a trata și a preveni durerile articulare și spasmele musculare.

În plus, tratamentele faciale LED Celluma îi pot ajuta și pe pacienții care au apelat la tratamente laser – în aceste situații, lumina LED poate reduce efectele laserului și poate preveni sau ameliora roșeața sau sensibilitatea pielii (posibile efecte secundare ale tratamentelor laser).

Tehnologia LED Celluma penetrează pielea în profunzime și ajută la regenerarea celulelor. Acest lucru crește producția de colagen și elastină în piele, îmbunătățind aspectul liniilor fine și al ridurilor.

Lumina LED albastră utilizată de Celluma acționează pentru a ucide bacteriile care provoacă acnee din interiorul pielii. Terapia cu LED funcționează și pentru scăderea inflamației, încurajarea vindecării și stimularea circulației în zonele tratate.

Înainte și după procedură este important să se evite expunerea la soare sau solar pe o perioada de 30 de zile. Dacă acest lucru nu este posibil, se recomandă folosirea fotoprotecției minim SPF 30.

După procedură poate apărea roșeață și o senzație de arsură care poate dura până la câteva ore. Se recomandă folosirea cremelor hidratante și calmante. În cazul în care sunteți predispuși la acnee sau aveți pielea foarte sensibilă, anunțați medicul înainte de tratament.

Rezultatele nu sunt instantanee, deoarece tratamentul stimulează propriile sisteme de recuperare ale pielii. Majoritatea clienților observă diferența după 2 ședințe de tratament. Cu toate acestea este, în unele cazuri sunt vizibile îmbunătățiri ale aspectului zonelor tratate chiar după prima ședință.

De obicei, pacienții nu simt nimic pe timpul tratamentelor faciale Celluma.

După tratamentele cu Celluma, pacienții pot reveni imediat la viața de zi cu zi, fără contraindicații. Cu toate acestea, pentru menținerea rezultatelor obținute în urma tratamentului pentru o perioadă cât mai îndelungată, medicii dermatologi Skin Laser Clinic recomandă pacienților să adopte un stil de viață sănătos, să se hidrateze corespunzător și să evite expunerea la radiațiile UV.